همونطور که گفتیم، امروزه سایت های مختلفی در دنیای وب وجود داره که هر کدوم از اون ها کاربردها و خدمات متفاوتی رو برای کاربران ارائه می کنند. همچنین تولید محتوا برای همه سایت ها ضروری هست، البته توجه داشته باشین که تولید محتوا برای همه سایت ها یکسان نیست. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت، به بررسی تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.
• یکی از تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی این هست تولید محتوای سایت فروشگاهی باید جوری باشه که کاربر تبدیل به مشتری بشه. توجه داشته باشین که متن های محتوا باید به صورتی نوشته بشه که کابر متوجه بشه که سایت از محصولی که می فروشه مطمئن هست و اگه عجله نکه خودش ضرر می کنه. در اصل متن ها باید جوری نوشته بشن که کاربر بخواد به مشتری تبدیل بشه.
• یکی دیگه از تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی این هست که از تبلیغات افراطی در تولید محتوای سایت فروشگاهی جلوگیری بشه. تولدی محتوای سایت فروشگاهی نیاز به تبلیغات داره، ولی تبلیغات در حد نرمال و نه بیشتر. در نظر داشته باشین که یه مشتری برای خرید محصول به کیفیت و قیمت اون توجه می کنه و خودش رو خیلی درگیر شنیدن تعریف و تبلیغات بیهوده نداره.
• یکی دیگه از تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی این هست که تولید محتوای سایت فروشگاهی باید همه پسند باشه. به عنوان مثال اگه قراره یه متن به اندازه 800 کلمه در مورد یه محصول مثل ساعت نوشته بشه، باید بخشی از اون نگاه درونگرایی به محصول باشه.
• یکی دیگه از تفاون انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی این هست که باید محتوای موجود در وبسایت های فروشگاهی برای کاربر تولید بشه نه موتورهای جستجو.
- ۰ ۰
- ۰ نظر